آموزش اکستنشن مژه


چگونه از اکستنشن مژه استفاده کنیم؟ آموزش از اکستنشن مژه در آرایشگاه شهرک غرب و سعادت آباد.

ما توصیه می کنیم بار اول به جای اکستنشن مژه در خانه، به یک شخص حرفه ای مراجعه کنید و زمان چسباندن آنها تقریبا یک ساعت است، در حالی که اگر فرد در این کار حرفه ای نباشد ممکن است این زمان ۳ساعت شود. در حالت کلی ماندگاری آن بین ۲ تا ۸ هفته است و روند ریزش آن مانند مژه طبیعی است.

روش اول: انتخاب اکستنشن – بهترین آرایشگاه غرب تهران

آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مژه در خانه

آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مژه در خانه

۱-ابتدا شرایط مژه های طبیعی خود را بررسی کنید:

برای انجام اکستنشن مژه در خانه و البته آرایشگاه ابتدا شما باید مژه های خود را بسنجید. اگر به طور طبیعی کوتاه و ظریف هستند، اکستنشن های خیلی بلند یا ضخیم نه تنها برای شما ماندگراری نخواهد داشت، ممکن است به آن ها آسیب هم بزنند. قبل از این که کار، مژه های طبیعی تان را بررسی کنید. هر چه آنها  بلند تر و سلامت تر باشند، می توانند وزن بیشتری از اکستنشن را تحمل کنند.

  • اگر تا به حال اکستنشن مژه در خانه و یا در کل این کار را تجربه نکرده اید، با یک ست نیمه شروع کنید تا ابتدا ببینید نتیجه آن روی مژه ها چطور است و آیا آن را دوست دارید یا خیر.
  • شما همیشه می توانید بعد از انجام عملیات، تعداد بیشتری از آن را به مژه هایتان اضافه کنید. این در صورتی است که بخواهید آنها خیلی پر تر جلوه کنند.
اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی

اموزش تصویری عملی کاشت مژه مصنوعی

۲- نوع و طرح دلخواهتان را انتخاب کنید:

سه نوع اکستنشن وجود دارد. اکستنشن های ترکیبی، ابریشمی و مینک. نوع مینک از همه گران تر و ترکیبی از همه ارزان تر است. طول اکستنشن ها معمولا بین ۶ میلی متر تا ۱۷میلی متر است. همچنین ضخامت و رنگ های مختلفی از آنها وجود دارد و اینکه انواه آن در مقدار فر بودن با هم متفاوت هستند. قبل از انتخاب خوب فکر کنید که هدف نهایی شما چیست     و بعد یک انتخاب درست داشته باشید تا اکستنشن مژه در خانه برای شما نتیجه رضایت بخشی داشته باشد.

  • برای مثال اگر می خواهید مژه شما طبیعی جلوه کند، می توانید رنگ قهوه ای یا مشکی با اندازه متوسط را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید از آن برای ساخت یک ظاهر منحصر به فرد استفاده کنید و یا مثلا آن را برای یک مهمانی ترتیب دهید، رنگ ها و ضخامت های مختلف را می توانید امتحان کنید.
آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه

آموزش جدید ترین اکستنشن و کاشت مژه

۳- اکستنشن را در چند اندازه مختلف انتخاب کنید:

وقتی که در انتخاب از نظر اندازه و ضخامت به نتیجه رسیدید، تعدادی مژه که از نظر اندازه تفاوت کمی داشته باشند را انتخاب کنید. این تفاوت در اندازه مژه ها باعث می شود که نتیجه اکستنشن شما به شدت طبیعی تر به نظر برسد. در یک اکستنشن استفاده از سه اندازه مختلف قابل قبول است. آن هایی که کم ترین اندازه را دارند، یعنی از بقیه کوتاه تر هستند، برای پر کردن قسمت های خالی مژه استفاده می شود و از غیرطبیعی و خلوت جلوه دادن نتیجه اکستنشن مژه در خانه شما جلوگیری می کند.

اکستنشن مژه در آرایشگاه شهرک غرب و سعادت آباد

اکستنشن مژه در آرایشگاه شهرک غرب و سعادت آباد

۴- یک بسته اکستنشن مژه تهیه کنید:

اگر تصمیم دارید که خودتان اکستنشن مژه را انجام دهید، یک بسته اکستنشن مژه از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید. یک بسته شامل تعدادی مژه در اندازه های مختلف (معمولا یک کوتاه، یک متوسط و یک بلند) و تمام وسایل مورد نیاز است. وسایلی که برای اکستنشن مژه در خانه نیاز دارید شامل موچین، چسب، پاک کننده و برس مژه است. اگر تا به حال این کار را  انجام نداده اید، تهیه یک بسته از آن کارتان را خیلی راحت تر می کند.

  • کار با هر بسته متفاوت است. دستور العمل های روی بسته را به دقت مطالعه و دنبال کنید.
  • مواد تشکیل دهنده چسب را بررسی کنید، مطمئن شوید که در عناصر آن “فرمالدهید” وجود ندارد.
بهترین آرایشگاه غرب تهران - شهرک غرب سعادت آباد

بهترین آرایشگاه غرب تهران – شهرک غرب سعادت آباد

۵- فراموش نکنید که اولین اکستنشن باید حرفه ای انجام شود:

خط چشم و نواحی اطراف آن به شدت قسمت های حساسی هستند. اگر اکستنشن مژه در خانه را تجربه می کنید، این کار می تواند برایتان خطرناک باشد، به طوری که چسب مورد استفاده می تواند به پوست شما و یا به مژه هایتان آسیب وارد کند. بهتر است که برای اولین بار از یک شخص حرفه ای کمک بگیرید.

  • بعد از این که یک بار این کار را انجام دهید، خیلی راحت تر می توانید آن را در خانه انجام دهید.
  • برای انتخاب یک فرد حرفه ای دقت کنید. خوب درمورد او تحقیق کنید و بررسی کنید که چه مدت است که او این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهد و چقدر در این کار مهارت دارد.

روش دوم: انجام اولین مرتبه اکستنشن:

طرز کاشت مژه

طرز کاشت مژه

۱- از دوستان خود کمک بگیرید:

اگر برای بار اول است که می خواهید اکستنشن مژه در خانه را انجام دهید، بهتر که یکی از دوستانتان را برای کمک دعوت کنید تا کنارتان باشد. در طول انجام کار شما باید از وسایل زیادی استفاده می کنید و هنگام چسباندن باید کاملا بی حرکت باشید پس بهتر است یکی از دوستانتان کنارتان باشد. همچنین وقتی می خواهید آنها را بچسبانید باید چشم هایتان را کاملا بسته نگه دارید و انجام همه این کار ها با دو دست خیلی دشوار است و بهتر است که یک نفر را برای کمک کنارتان داشته باشید.

  • اگر یک دستیار داشته باشید تمام مراحل کار خیلی راحت تر انجام می شود.
  • همچنین اگر کسی کنارتان باشد خیلی ایمن تر است. هنگام انجام کار خطر اینکه چسب توی چشم شما بریزد و یا اینکه به خودتان آسیب بزنید زیاد است. پس بهتر است که تنهایی دست به کاری نزنید.
نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:02

۲- مژه های طبیعی خود را آماده کنید:

رای مشاهده ادامه آموزش اکستنشن مژه اینجا کلیک کنید

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/اکستنشن-مژه-غرب-تهران/

 

 

آرایشگاه آرامیس, اکستنشن, اکستنشن مژه, انواع اکستنشن مژه, چسب کاشت مژه, خدمات مژه, خدمات مژه سعادت آباد, خدمات مژه شهرک غرب, خدمات مژه غرب تهران, رنگ کردن مژه, رنگ مژه, سالن زیابیی آرامیس, سالن زیبایی آرامیس مد, کاشت دائمی مژه, کاشت مژه, کاشت مژه آرامیس, کاشت مژه شهرک غرب, کاشت مژه غرب تهران, کاشتن مژه



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: